Šriftas
A A A
Fonas
Iliustracijos

Tiesioginių pardavimo technikų taikymas potencialiems klientams, atrinktiems pagal didžiausius būsimos vertės kriterijus

Tiesioginių pardavimo technikų taikymas potencialiems klientams, atrinktiems pagal didžiausius būsimos vertės kriterijus

  • Data2020-09-08
  • Laikas08:40
  • VietaKaišiadorių turizmo ir verslo informacijos centras

SEMINARAS

Tiesioginių pardavimo technikų taikymas potencialiems klientams, atrinktiems pagal didžiausius būsimos vertės kriterijus

 

Data: 2020 m. rugsėjo 8 d.

Vieta: Kaišiadorių turizmo ir verslo informacijos centras, Gedimino g. 48, Kaišiadorys.

 

Kam skirti mokymai:

Nemokamai dalyvauti gali tik labai mažos ir mažos įmonės.

Dalyvauti gali tik juridiniai asmenys.

 

Gali dalyvauti vadybininkai, pardavėjai, projektų vadovai, pardavimo vadybininkai, komercijos vadybininkai, rinkodaros specialistai, produktų grupės vadybininkai, klientų aptarnavimo vadybininkai, pardavėjai-konsultantai, eksporto vadybininkai, regiono pardavimų vadybininkai.

 

Lektorius: Donatas Dilda

 

  • Ekspertinės sritys: aktyvus pardavimas; konsultacinis pardavimas; verte grįsti pardavimo metodai
  • Tarptautinio susidomėjimo sulaukusio Progreso metodo kūrėjas
  • Skaitė pranešimus „Pardavimų formulėje“ ir kitose didžiosiose konferencijose
  • 15+ metai pardavimuose
  • 5+ metai konsultuojant ir ugdant savo verslą
  • Tarptautinė konsultavimo patirtis

 

Preliminari programa:

 

Laikas Veiksmas
8.40-9.00 Atvykimas, registracija
9.00-10.30 Rinkos tyrimai savo jėgomis skatinant pardavimus. Kaip suprasti rinkos ritmą.  Kaip galiu rezultatyviai dalyvauti rinkoje. Įtakos darymas rinkai.
10.30-10.45 Pertrauka
10.45-12.00 Bendradarbiavimo mezgimas pardavimuose. Dėmesys – pardavimų „valiuta“. Dėmesio pritraukimo metodika – išlikimo aktualiu klientui metodai. Trijų lygių klausimų metodika, vedanti link Jūsų tikslo. Papildomų pardavimų galimybių identifikavimas ir tinkamas išnaudojimas.
12.00-12.45 Pietų pertrauka
12.45-14.15 Efektyvus prezentavimas pardavimuose. Kalbėjimas – Jūsų ginklas: pulsite ar ginsitės? Sėkmingo prezentavimo elementai pardavimuose.

Kūno kalbos signalų skaitymas pardavimuose. Pagrindiniai kūno kalbos siunčiami signalai – kaip stebėti ir atpažinti. Kliento susidomėjimo valdymas, naudojant savo kūno kalbą.

14.15-14.30 Pertrauka
14.30-15.45 Konkretumo metodikos taikymas. Konkretaus bendravimo svarba ir rezultatai pardavimuose. Konkretaus bendravimo modelis.

 

Atnaujinta: 2020-06-23 14:05