Šriftas
A A A
Fonas
Iliustracijos

KODĖL IR KAIP PLANUOTI SAVO MARKETINGĄ DAR ŠIEMET

KODĖL IR KAIP PLANUOTI SAVO MARKETINGĄ DAR ŠIEMET

  • Data2020-12-10
  • Laikas10:00
  • VietaNuotolinis seminaras ZOOM platformoje

Nuotolinis seminaras gruodžio  10 d.  10 val.

Seminaro metu bus aptariamos temos:

  • Ką apie marketingo/reklamos planavimą sako tyrimai?
  • Kas yra marketingo planas – „ar tai dar viena lentelė“?
  • Kas turi planuoti ir „kurių galų to reikia kai pilna darbo“?
  • Ar planuodami reklamą išleisim mažiau ar uždirbsim daugiau?
  • Kas yra tipinis marketingas ir kodėl dirbti (ne) pagal standartą? „Lipimas iš dėžės“ ir kiti niuansai
  • Marketingo planavimo ir generuojamų apyvartų koreliacija – ką duos namų darbai, kurių niekad nesinorėjo daryti?

Seminarą ves Klaudijus Milukas, UAB Genus primum vadovas. Karjerą versle daugiau kaip prieš dešimtmetį pradėjęs digital agentūroje, užaugintoje iki sėkmingiausios Baltijos šalyse, Klaudijus Milukas taip pat vadovavo populiarių leidinių grupės, kredito unijos, skalbyklų tinklo marketingo ir pardavimų padaliniams, vadovavo paslaugų įmonei, esančiai įmonių grupės sudėtyje. Klaudijus yra lektorius, vedęs vidinius mokymus įvairioms organizacijoms (tarp jų Investuok Lietuvoje) ir konsultantas, padedantis smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms optimizuoti marketingo ir pardavimų procesus bei rasti naujų verslo plėtros galimybių.

Seminaras vyks nuotoliniu būdu ZOOM platformoje.

Seminaras nemokamas.

Seminaro trukmė – 2 val.

Į seminarą būtina registracija el.p. kaisiadoriutvic@gmail.com arba tel. 8 672 48327. Registruojantis būtina nurodyti el. pašto adresą, į kurį prieš seminarą bus atsiųsta seminaro nuoroda.

Atnaujinta: 2020-12-01 12:09